Etelä-Savon Rakennusperintöyhdistys ry

Kävijälaskuri

Käyntejä kotisivuilla:1006904 kpl

Varaosapankki Vanahoo ossoo

Rakennusperintöyhdistys kokoaa rakennusten osia ennen 1950-lukua rakennetuista taloista. Yhdistys ottaa osat vastaan lahjoituksena tai nimellistä korvausta vastaan ja kunnostaa ne myyntiin talkoovoimin tai palkkaamiensa henkilöiden työnä. Voittoa ei myynnistä varsinaisesti tavoitella. Ainoastaan yhdistykselle koituvat kulut pyritään kattamaan sekä säilyttämään jo purettua rakennusperintöä ja palauttamaan se arvoiselleen paikalle.

Yhdistys voi ottaa purettavakseen rakennuksia, mikäli muuta keinoa rakennuksen säilyttämiseksi ei löydetä (yhdistyksen ensisijainen tarkoitus). Myyntitilille otetaan harkinnanvaraisesti arvokohteita; asian päättää yhdistyksen hallitus.

Tavarat asetetaan esille Rissasen kauppakiinteistön tiloihin os. Kylätie 56, Rantasalmi. Näillä kotisivuilla pidetään esillä kattava osa kulloinkin myynnissä olevasta materiaalista.

HUOM! Olemme inventoineet varaosapankin esineistöä lokakuun aikana, joten sivuillamme on nyt esillä huomattavasti laajempi myyntivalikoima.
Kesän ja syksyn aikana varaosakyselyihin vastaamisessa sähköpostin kautta on valitettavasti ollut katkoksia, mutta nyt pyrimme vastaamaan kyselyihin mahdollisimman pian.  Huomaathan myös hieman muuttuneet aukioloaikamme.

Varaosapankki on avoinna torstaisin klo 12.00-17.00

ja muina aikoina sopimuksen mukaan.

Tarkempia tietoja pyrimme antamaan puhelimitse

Puh.   045-3429201

tai

varaosakyselyn välityksellä

Katso myös kuinka pankin remontti edistyy.